Tuesday 28 April 2015

KENAPA SAYA TAK KURUS LAGI....

Pemikiran kita...

Lepas bersalin NAK KURUS..
Lepas gemuk NAK KURUS..
Lepas guna Shaklee NAPER TAK KURUS...

Pemikiran Luas...

Nurul bagi satu situasi untuk membuka minda-minda mereka yang sering bertanyakan soalan begini..

' KENAPA SAYA MAKAN SHAKLEE TAK KURUS '

Soalan Pertama  -  Berapa lama ANDA GEMUK...??? Setahun...??? Dua Tahun...??? Tapi selepas makan Set Kurus Shaklee 2 minggu terus NAK KURUS... Mana aci camtue... Anda dah makan berkilo-kilo lemak tepu , tak tepu then dalam masa sama beri tempoh 2 minggu nak slim macam retis.. walaupun berat anda dah 80kg... Bagilah vitamin tue perbaiki dalaman dulu.. Mana tau pembuangan tak berapa lancar kena lancar dulu... Lemak terlalu DEGIL nak kena buang dulu.. So, memang akan ambik masa.. KECUALI lah kalau anda Control Makan, Exercise, amalkan pemakanan yang sihat.. Then satu lagi saya akan ingatkan, INI BUKAN UBAT KURUS TAU TAPI VITAMIN YANG MEMBANTU MEMBUANG SEGALA LEMAK YANG TIDAK SEPATUTNYER BERADA DI DALAM BADAN..

Soalan Kedua  - Kenapa dia makan 2 minggu dah kurus...???  Seperti yang saya ingatkan tadi, Adakah anda bersenam...???? Jaga pemakanan...??? Vitamin nie berbeza di dalam diri masing-masing tau... Ada yang akan nampak perubahan dalam tempoh sebulan ada yang berbulan-bulan baru terasa INCHI semakin kecik... Konsepnyer senang jer.... Tahu cara makan yang betul.. Pengambilan air masak LEBIH 3 LITER untuk memudahkan penyerapan vitamin.. Makan makanan yang berkhasiat.. Exercise...

So, rasanyer TERJAWAB kan segala persoalan yang sering berada di minda korangkan... Tanya diri sendiri adakah korang nak KURUS SECARA SIHAT.. So, jangan lari dari EXERCISE..

Daaaa...

Bermula selepas pantang 65kg & sekarang 55kg (full BF, susu meriah, badan makin kurus.)
 
 
Nurul 011-11532515
 

No comments:

Post a Comment