Monday 5 January 2015

ANTI PENUAAN - VIVIX

Bila Shaklee announce bulan nie punyer promosi adalah VIVIX, Nurul suka sangat tau.. Sebab Nurul dah mula consume Vivix nie sejak pantang lagi.. Maksudnyer dah 4 bulan Nurul makan tau.. Baru 2 botol bertukar ganti.. Maksudnyer sebotol boleh tahan 2 bulan gitew... Kenapa Nurul pilih Vivix..???

  • Umur Nurul hampir menginjak ker 3 series.. Nurul memerlukan Vivix untuk memperbetulkan kembali sel-sel yang telah mati selama Nurul semakin dewasa.
  • Sekeliling Nurul terlalu terdedah kepada pencemaran udara terutama asap-asap rokok, asap kenderaan
  • Kulit semakin KUSAM sebab My Babys dah ambik segala seri sewaktu preggy..
  • Ingin memperbaiki luka dalaman akibat CZER ketika melahirkan anak kedua..
  • PALING PENTING, Nurul taknak nampak TUA SEBELUM USIA.. hehehehe
hokey, meh Nurul sharing sikit tentang sorang mummys yang menggunakan Vivix.

Korang nampak gambar poster yang Nurul letakkan sebagai testimoni Vivix nie.. Rasa-rasanyer berapakah umur beliau...???

Umur beliau dah nak masuk setengah abad... SETENGAH ABAD HOKEH.. Rasa-rasanyer korang percaya tak bila lihat gambarnyer... So, Natural Beauty.. No Make Up.. Just secalit lipstik jer.. Memanglah orang akan cakap, dah tua dah tak payah nak cantik-cantik.. Tapi sekurang-kurangnyer kita cantik untuk SUAMI kan.. Biar sejuk cikit mata suami memandang..

Pada mulanyer, beliau makan hanya untuk dalaman sahaja tapi dapat EXTRA bila kulit muka makin MULUS & CANTIK.. Itulah maksud memperbetulkan & memperbaiki sel yang mati.. Untuk pengetahuan, apabila usia kita semakin meningkat semakin banyak sel dalam tubuh badan kita semakin berkurangan.. Itulah fungsi VIVIX yang akan memperbaiki sel-sel yang telah mati.. Tak mustahillah bila minum VIVIX kita rasa muda 25 tahun.. 



BERMINAT..??? Jom beli.. Nak beli sebotol pun boleh.. Just Calling jer..

Nurul 011-11532515
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment