Wednesday 18 June 2014

PRODUK BARU SHAKLEE - PHYTOCOL ST

Sudah keluar sudah produk baru Shaklee yang ditunggu selama ini.. Jangan terbelit lidah plak nak menyebutnyer yer... Bukan ssh pn nak sebut, Phytocol ST.. Shaklee akan memperkenalkan produk baru setiap tahun dan tahun ini diperkenalkan PHYTOCOL ST..


Produk baru yang baru sahaja lunch JUN 2014.. Di lunch kan bersempena pada National Conference Shaklee 2014 yang diadakan di Malaysia. Produk baru yang ditunggu oleh semua SID Shaklee sbb nak tahu Kelebihan dan Kebaikan Phytocol ST ini..

Ok, let's the story.. Phytocol ST  ini lebih pada vitamin Kolestrol.. Pada mereka-mereka yang mempunyai masalah KOLESTROL YANG TINGGI boleh juga mencuba vitamin ini.. Kenapa yer...??? Kerana  antara masalah KOLESTROL YANG TINGGI adalah berpunca terjadinyer PENYAKIT JANTUNG..


Kebanyakan dari kita memang menghadapi masalah KOLESTROL YANG TINGGI.. Ianya terjadi disebabkan pemakanan yang tidak dijaga.. Pemakanan yang tidak dikawal.. Masalah KOLESTROL TINGGI gak adalah salah satu penyakit dalam diam yang pada bila-bila masa yang menjadi lebih teruk..
Cuba nilai cara pemakanan anda??? Adakah sama seperti yang tertera..???


Memang tak dinafikan di Malaysia adalah di dalam kategori SYURGA MAKANAN.. Tapi jikalau tidak dapat mengawal corak pemakanan sejak dari muda & tua, macam-macam penyakit akan timbul.. Untuk pengetahuan uols, antara kandungan Phytocol ST yang paling banyak adalah TOMATO.. Kenapa TOMATO..???


Sanggup nak makan LOBAK , ROTI GANDUM & TOMATO untuk mengatasi masalah KOLESTROL YANG TINGGI ini.. Mesti hanya gelengan sahaja yang akan tuan/puan lakukan.. Uolls, kn INGAT berbagai penyakit akan timbul jikalau tidak menjaga KOLESTROL DALAM BADAN yer.. Antara penyakit yang akan timbul adalah :


Ingin mencari Solution mengatasi masalah KOLESTROL YANG TINGGI..??? Kalau uolss, antara mereka yang disebutkan di atas, bolehlah menggunakan PRODUK BARU SHAKLEE - PHYTOCOL ST untuk mengembalikan kembali paras KOLESTROL uols dalam badan..

Nurul 011-11532515
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment