Monday 16 June 2014

TESTIMONI ESP SHAKLEE

Minggu nie memang nak duk masuk entry ESP Shaklee je yer.. Jangan muak nak baca plak tau.. Bukan ada entry ESP Shaklee jer.. Yang lain pun ada.. Ok, berbalik pada tajuk kita yer TESTIMONI ESP SHAKLEE.. Memang banyak dah orang mengenali ESP nie.. Nie FRESH DARI LADANG YER TESTIMONI ESP SHAKLEE TAU..


  1. Testimoni ESP untuk Penyusuan.. Masalah yang dihadapi kerana si ibu ingin berpuasa tapi tidak dapat bertahan lama kerana menyusukan anak membuat badan cepat menggigil dan mudah lapar.. Dan si ibu mengadu susu badan cair jer.. Jadi si ibu calling syer terus ingin menggunakan ESP Shaklee untuk permulaan dan percubaan.. Akhirnyer, inilah hasilnyer...

2.    Testimoni untuk Kurus - Pada permulaan, sis ini menggunakan untuk Kesuburan tapi dalam masa sm sis ini dapat sekali untuk Kurus.. Yelah, klu nk kurus kn minum ESP untuk memberi kekenyangan kan.. So, sis ini dapat merasai penangan ESP setelah beberapa minggu penggunaan. Hebatkan..???


3.     Testimoni untuk Kulit - Pernah alami masalah Tumit Pecah.. Pada mulanyer, penggunaan hanya untuk penyusuan tapi dapat gak kelebihan untuk kulit.. Hah!!! 2in1 dah dapat benefit kat situ.. X susah klu nak melabur lebih2 untuk diri kita sendiri kan..


4.      Testimoni untuk Tenaga - Ini memang testimoni fresh dari ladang tau... Malah, ini adalah Testimoni Anak Shaklee syer yang baru mencebur diri dalam perniagaan Shaklee selama 2 minggu.. Dan untuk permulaan, dia menggunakan ESP untuk menaikkan berat badan.. Kebetulan, dia tidak tahu nak sarapan aper so pagi2 lagi membancuh ESP Shaklee untuk pengganti sarapan segera.. Gara-gara itu jugak, dia berasa bertenaga dan tidak lapar... Hah!!! hambik penangan ESP Shaklee kan.. Masih ragu-ragu lagi..???

Untuk yang berminat untuk mengetahui kelebihan ESP Shaklee, KLIK SINI

Nurul 011-11532515
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment