Friday 3 October 2014

ESP - ENERGIZING SOY PROTEIN SHAKLEE

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya.. Banyak ujian klinikal yang telah membuktikan protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

Energizing Soy Protein (ESP) diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan Shaklee hanya mengandungi "Non-Gmo" ( Non-Genetically Modified Organism ) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.. Tambahan pula, setiap 850g
( 1 Canister Energizing Soy Protein - ESP ) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh tahan lama.

Energizing Soy Protein (ESP) merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi RENDAH LEMAK, BEBAS KOLESTROL dan kaya dengan ASID AMINO penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.


  • Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk KESIHATAN JANTUNG
  • Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim serta hormon yang teratur.
  • Paras glisemik Indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal dan sesuai untuk penghidap KENCING MANIS.
  • Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

Maklumat lain tentang ESP, boleh KLIK SINI


No comments:

Post a Comment